Allt möjligt....

Hej. Nu var det ett tag sen. vet inte vad som gör att jag inte hinner uppdater bloggen.
Helgen som var när han jobbade gick rätt ok. På lördagen så var Anna och Emil här så barnen fick leka.
Sen när dom gick hem så trodde jag att det skulle vara lätt och lägga Jasmine men ack så fel jag hade... Hon krånglade till 22 sen fick jag nog och hon fick lägga sig i våran säng. Och till slut så somnade hon.
Se på söndagen så skulle vi ha kalas så jag fick fixa tårta o blåsa öite ballonger och plocka lite, men det var inte så lätt med tjuriga barn. Men till sist så blev det klart.
I måndags så var vi ute och gick och tog det lungt.
Igår så var jag och jasmine och bada med Nadja och hennes son, det var skoj.
Imorgon så ska nadja och jag på instruktion på gymmet så man får kort.
På lördag blir det att bada igen då är det gratis....

Stoffe ska jobba igen på Söndag. men han sover hemma han åker med jobbar kompis. Han ville ju jobba hela helgen men ville inte sova borta.
Ja annars så håller man på här hemma, fan vad saker man har!!! Tar aldrig slut.
Viggo blir snart 5 månader!! Tiden bara rusar iväg. Jasmine ska på 3-års kontroll på fredag och då ska viggo få sprutan oxå..

Annars så händer det inte så mycket vi är mycket ute och går/åker :)
Fan vilka minnen man har när man går runt här i Flen.
vi trivs väldigt bra här... I alla fall jag.

Vi väntar nu på att Jasmine ska få en dagis plats oxå.. verkar ju ta sin tid. Hon är väldigt uttråkad!!! Och trotsig!!!!
Men men det går över....

nej nu ska jag hitta på något!
Jag ska prova att ge viggo spagetti och köttfärrsås från 5 månader...
hörs sen!

Mamma och jag är sams oxå!! Men det visste jag att vi skulle bli: men det känns skönt i alla fall..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0