Fy på mig...

Ja fy på mig nu är det länge sen igen jag bloggade... Jag vet inte
vart tiden tar vägen. Men den går väl fort när man håller
på och plockar och donar här hemma.

Ja vad har hänt då? Inte så mycket, har badat i badhuset


Jasmine är inte rädd alls för vatten hon är helt galen. Men hon är jätte duktig.
Det var ju gratis och bada i lördags den va nån speciell dag.
Sen har Nadja och jag skaffat gym kort. Det skaffade jag mest för att kunna bada när jag vill.

Ja vad kan man berätta mer då? Mamma var här i går och hälsade på. Det var kul. hon bjöd på pizza det va gott.
Sen följde vi henne till bussen.
Den 22:a så börjar jasmine på dagis det ska bli skönt. Och den dagen så ska stoffe och lina göra halkan oxå...

Jasmine har hittat ett sätt att ta sig fram på:

Hon hänger där och jag ska köra, men jag körde bara nån meter annars så går ju kläderna sönder.

Förra veckan så var vi på Bvc oxå med båda barnen allt var bra. Viggo vägde 7.1 och var 62 cm
och Jasmine vägde 14 och var 91 cm (tror jag)
Han blev inte dålig av sprutorna heller.
Och jasmines 3-års kontroll var bra.

Jasmine tycker om att sjunga hon gör det hela tiden.
Det är kul att lyssna på henne.
Ho har en låtstas kompis på övervåningen med som heter Olle. :)

Idag så kommer kanske Peggy hit och fikar. sen ska jag packa upp det sista.
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..
Jo höll på och glömma PAPPA SKA KOMMA!!! Men det har jag inte sett ännu, men han skrev att den 25:e kunde han så man får väl se. hoppas i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0