Torsdag..

Ja det är redan torsdag fan vad veckorna går fort...
Rufus är skit jobbig nu.. Han är på Storkissen och bebis hela tiden, men imorrn är det dags..(igen) denna gång ska han fan iväg.
Jag hann plugga lite igår me, så det va bra men måste fortsätta idag, har ju ett delprov imorrn.
Så jag måste ju plugga..
packa kan jag ju inte göra så mycket mer är ju redan tomt. Ska försöka tvätta lite i allafall.. Vi väntar ju bara på att få flytta in nu.. Hatar och vänta..
viggo har börjat äta gröt oxå det funkar bra.. han åt lite gröt i går vid 19 men han ville ha ersättning oxå så jag gjorde det, och han klarade sig ända till halv 4 imorse!
Så ska försöka göra så varje kväll.
Ja men vi kanske hörs sen igen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0