Väntar.....

Ja det är det ända jag tycks göra hela tiden... Vi ska få flytta på Söndag säger han nu, och jag hoppas vi frå göra det. Inge kul att leva bland kartonger.
Ja vad har hänt annars då? Jo Viggo är dålig igen...suck..
Han spydde i lördags natt mycket. och dagen efter hade han diarré. Det har han fortfarande.  Tror väl det är non slags magsjuka. Han äter rätt bra men kissar inge bra. Sen igår så skrek han i nästan  2-3 timmar det var nära att jag bröt ihop. man vet ju inte vad man ska göra. Men idag har han varit pigg, men diarre. Men hoppas det blir bättre..
Nu har jag bokat en grej till mig den 19:e feb och nej ingen tatuering.
Idag så bokade jag tid till mannen 30-års present.. men han vet ju vad det är :) men gör inget.
Igår fick jag hem denna:

300 fick jag ge.. perfekt!!!

Rufus är ju kastrerad nu men hann skriker fortfarande och det blir ju inte bättre av att hon katten fläker ut sig och vill bli påsatt... Skit jobbigt 2 kåta katter :)

Jag gjorde ett prov i söndags oxå i grafisk kommunikation B delprov 1 jag fick 14/20 rätt ok. har ju knappt hunnit plugga något, packningen har tagit all tid.
Denna vecka så går Jasmine sista veckan hos dagmamman :( så imorgon skulle dom ha avsluting för henne..

Jag får se om jag ska iväg på föräldra gruppen imorrn det ska komma nån kille från familjerådgivningen, kan vara intressant och lyssna på.
Ikväll blir det rätt lungt i alla fall. har så jävla ont i fötterna och ryggen..

Men ni får ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0