desperate hosewives!!

Äntligen så börjar alla bra serier igen det är bra det!
Idag så är det desperate housewives och imorrn så börjar greys anatomy. eller hur det stavas.

Idag så kom therese imorse och drack kaffe sen gick hon iväg till ett möte och kom tillbaka. Sen kom anna med lite kläder som jag ska köpa till Viggo. Han växer ju såå mycket. Han har nästan 74 nu och jag hade inga såna kläder...*panik*
Men nu köpte jag lite i alla fall.
Sen har stoffe besiktiat hans bil och den blev godkänd.
Imorogn så ska jag nog iväg och träna. och fortsätta plugga.

Nu ska vi snart hämta jasmine på dagis sen blir det att vara ute ett tag.
Vad vi ska äta idag vet jag fan inte våflor kanske. jo det blir det.

Fan vad skönt att man får pengar snart så man kan handla hem mat det börjar bli lite tomt. På fredag så får jag ett data bord som jag har köpt via blocket..

Nej en kopp te *igen* innan vi drar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0