Fest!

Det va ett tag sen jag bloggade nu, men man har ju fan inte tid.. MEn ändå så gör man inget hmmm.
Jaja vad har hänt sen sist då?
jag har förlängt håret. trivs jätte bra i långt hår.
Jasmine går på dagis och det går jätte bra.
Ja jag kommer inte ihåg om det är något mer. *senil*

I onsdags så va min vän från malmköping här och hälsade på. Synd att dom åkte så tidigt. men nästa gång så kanske vi ska bada. jasmine va ju på dagis då så hon hann inte träffa dom :( Hon gillar ju Oliver..

Ikväll så ska jag festa! Det var ju 100 år sen jag gjorde det. så det ska bli skoj,
Känner oxå att jag behöver gör något kul med mina vänner. Lina ska med ut :)
Annrars så gör jag inte så mycket tar bara hand om barn tycker jag, jag kan inte ens plugga.. Visst kan man göra det när Viggo sover men hur länge sover han?
men stoffe får ta hand om honom en dag och hitta på nåt. för jag ligger sjukt mycket efter :(
Dör detta är något jag tycker är intressant och vill lära mig!

Sen har vi köpt en systemkamera canon eod 400d
Så nu är det bara att ta massa kort! :)
Och då är det ju kul att kunna redigera dom i photoshop.

Hoppas älsklingen klarar körkortet nästa månad! Men han måste ju plugga oxå annars så gr det inte. Och inte bara köra. Men men ingenn idé att tjata. Men sen i slutändan så kommer han inse att jag har rätt som vanligt.

Men men nu ska jag sluta men ska bättra mig på att skriva....
puss

Kommentarer
Postat av: Rita

jasså du fick iväg ett inlägg :p skojar bara , har saknat bara att läsa nåt här hoppas du inte blev sur när jag påpekade det :D

2011-03-04 @ 12:33:05
URL: http://nightfall365.blogspot.com/
Postat av: jessica

japp självklart kommer vi in en dag så kan barnen leka.ta en tur till badhuset..ja oliver gillar jasmine oxå..

ha så jävla kul ikväll gumman,det är du värd.

puss&kram

2011-03-04 @ 12:45:14
URL: http://mammasevigakarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0