Ja vad säger man....

Lördag idag då..
Vad man ska göra idag vet jag inte riktigt. ska väl kanske gå ut en sväng men vart vet jag inte.
Får se om man tar med sig kameran.
Ska köpa lördags godis med idag :) mumma
Ska se om jag hinner plugga lite idag oxå..
Älskar solen!!! Synd bara att det är lite kyligt.

Barnen har börjat vakna såååå tidigt skit jobbigt ju. Börjar känna mig slut som människa.
Jag längtar efter en helg dä jag och stoffe kan umgås utan barn och komma varandra nära igen.
Nu är det ju barnen som kommer först. Sen är man ju helt slut på kvällarna att jag somnar när jag lägger jasmine vid 19.00. hur kul är det? Men vem ska man fråga om barnvakt?
Man har ju ingen....buhu...
Ja men vad säger man??

Igår så fick vi en elräkning som låg på 2620!!!! Vi ringde runt överallt och kollade och allt stämde. så det är bara att betala och se glad ut..

Det hade inte kännts så jobbigt denna månad om stoffe inte hade den där dyra "grejen" men det är värt i slutändan.

Vi var ute och gick igår med och då passade jag på och gå till tandläkaren och bokade en tid! Så nu börjar det hända grejor ;)

Sen var jag ju med bästa Therese, hon är så rolig man kan skämta om allt och det är kul..
ja det va lite om igår.
Ska dricka te nu och göra äggmackor





Kommentarer
Postat av: Linda Linder

Va härligt positiv du är tycker jag...mer o mer hela tiden...hejja Linda!!

2011-03-12 @ 08:56:03
Postat av: Lina

jag hade kunnat ta ett barn men jag har så mycket med plugget så det går ej. Hoppas det löser sig. Kram

2011-03-12 @ 09:01:06
Postat av: Stoffe

det kommer egen tid sen men när vet man inte

2011-03-13 @ 09:31:08
URL: http://thesmokey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0