Onsdag

Hejsan!
Veckorna går jätte fort tycker jag! hinner ju inte göra någonting, jaja jag hoppas jag orkar ta tag i mig själv och göra det jag ska.
Igår så gjorde jag typ inget satt bara.. roligt liv.
therese och marina kom en sväng.
Tänkte gå o träna på kvällen men vet ju inte om det är massa folk där då. Ska försöka ta tag i det idag.
Ska till Therese idag med en sväng. Sen kl 14 så ska viggo på 6 månaders kontroll.
Jag har en tid till Vc kl 13 för att byta "plåster" på magen, men har fan inte råd att betala 100 kr för att byta det.
Så jag tänkte fråga hon på BVC om hon kan göra det.
Måste hon ju kunna göra..
jasmine går ju till kl 16 idag så jag ska se om jag hinner plugga.

Jag har funderat om jag ska börja på komvux när Viggo börjar på dagis. Bara för att man ska komma hemmifrån lite. men vi får se. jag läser ju nu ett bra tag framåt på distans.

Just nu sitter jasmine och kollar på tv. och viggo hoppar i hoppgungan och stoffe sover.
men vi kanske hörs igen idag
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0