Söndag

Ja som alla vet så var jag ju ute fredags. Det var skit kul tyckte i alla fall jag :)
Vi satt först hemma hos anna sen gick vi till ett dött Mozzarella, men jag hade kul ändå. Drack rätt mycket, har aldrig vart så full. Men men vad gör det :)
På lördagen så måde jag inte så bra på morgonen, men sen blev allt som vanligt igen.
Anna va här igår typ hela dagen det va kul. vi bjöd henne på mat.  Sen på kvällen så tog vi det lungt.
Ja så idag var det ju denna tråkiga söndagen. vet inte alls vad som händer. ut ska vi nog i det fina vädret. Sen imorrn börjar vardagen igen, måste fan ta tag i pluggandet!!! Nadja och jag ska väl träna i veckan med..
MEn nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. blev ett kort inlägg..



Finns fler bilder på min facebook sida!! bara att kolla ;)


Kommentarer
Postat av: nadja

älskar dig <3

2011-03-06 @ 12:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0