Suger pung..

Söndag den värsta dagen jag vet, varför vet jag inte... Dom suger pung
Jasmine ville upp kl 6 i morse! Fan va trötta vi var då

Men det var bara att gå upp...
Sen har Therese och barna varit här idag det var kul. vi åt lunch ihop oxå.'
Sen när dom gick så började jag att fixa i sovrummet. Möblerade lite o dona. bild kommer senare nån gång.
Jasmine är sååå över trött nu att hon tjurar för inget. Skit jobbigt...
Men hon ska sova snart så kanske man kan ta det lugnt.

Middagen idag bestod av:



Det var gott :)

Imorgon så är det måndag igen... tillbaka till vardagen. MÅSTE plugga alltså!!!
Blir arg på mig själv när det inte händer något.

Nej det va lite om dagen... höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0