Torsdag...

Fy fan vad veckorna går fort!!! Har ju inte gjort ett smack! Fy Linda!
Måste bli bättre nästa vecka.
Ja idag har jag inte gjort nåt. Anna var här i morse. och sen kom nadja.
Jag sitter och funderar på hur jag ska fortsätta och skriva om mitt liv. måste ta tag i det med snarast.

Viggo vägde igår 7850 gr och var 67 cm lång så han växer som han ska i alla fall.

Jag är sjukt sugen på att möblera om här hemma vet inte hur jag ska göra bara det är så svårt att möblera denna lägenhet :)

Sen funderar jag på om jag ska börja fotta.. tycker ju det är skoj och så håller jag ju på och lär mig photoshop. Men vet bara inte vad man ska ta kort på. hmm svårt det där.

Jag längtar tills stoffe får körkort!! Så man kan åka lite.. Hoppas och hoppas att han klarar det, men det tror jag nog.

Jasmine är skit trött på kvällarna nu för tiden, hon vaknar så tidigt och går upp före oss. hon smyger upp sen när hon varit vaken ett tag så kommer hon in och säger- God morgon.
Rolig unge det där!! :)
Viggo vaklnar oxå tidigt varför vet jag inte, men det är ju bara att gå upp.'

Nej nu ska jag börja med maten.. Makaronlåda...mumma
gammal bild.


Jasmine och hennes katt Rufus...


Viggo


Ja det var lite bilder med....





Till mina barn. Jag gör misstag ibland som mamma, men jag kommer alltid att finnas där för dig, att lyssna på dig, för att heja på dig, skratta eller gråta med dig, för att skydda dig med mitt liv, och att älska dig för evigt av hela mitt hjärta! Ingen kommer någonsin att älska dig mer än jag gör, jag är din mamma! Kopiera detta om du har barn eller vuxna, som alltid kommer att vara i ditt hjärta! "~ ♥ ~

Kommentarer
Postat av: Hanna

Att börja fotografera låter som en bra ide! Du har ju en bra kamera, bara att köra igång. När våren kommer blir det finare natur om det är det du vill ta bilder på. Tills dess kan du ju fota dina barn. Ut med dom i närmsta lekpark och testa olika vinklar. Köp en fototidning (kan rekomendera digitalFoto) och få inspiration. Vad har du för objektiv? Fråga gärna om du undrar över något.

2011-03-10 @ 18:03:22
URL: http://hannasfoton.blogg.se/
Postat av: linda

det är ett 18-55 mm objektiv.

2011-03-10 @ 18:08:35
URL: http://lindamonthan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okey, ett kitobjektiv alltså. Funkar ju jättebra, och är bra att starta med.

2011-03-10 @ 21:00:11
URL: http://hannasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0